søndag den 27. marts 2011

Its good to have friends ♥



Yo' Everyone! Så det tid til endnu et indlæg på vores blog!

Lad os starte med...

IKEA
Som med alt indflytning så skal der jo også lidt møbler til.
Det var os 2, Mikki's Far (Jan) og 2 søskende (Kimmie og Kira) der tog til IKEA. Det var et eventyr i sig selv at gå rundt og kigge i de allerede 'dekorerede' rum. Kimmie og Kira fik sig oven i købet en skraber i en af soveværelserne.



Vi fandt vores nye køkkenbord!! Nille havde fundet det på Ikeas hjemmeside!

Panda: Det flooot ik'? ♥ ♥ ♥



Nille fandt noget spændende, men overmagten blev nød til at slæbe hende væk..

Pernille: WOAAAH!! SE LIGE DET DER!!
Mikki: -___-'' *rive, rive Nille væk*

♥~♥

Da eventyret i Ikea endelig sluttede hen over eftermiddagen fik vi et lille kig på vorers Loot!
3 loft lamper.
Et nyt spisebord/ reol.
Nogle pastel tyrkis farvede dækservietter.
Nips i pastel farver. Som rammer og potter til blomster
Og en røvfuld af duftlys med duften af kage!

"Ja det var duftlys med kage duft....kageduftlys...nemlig"
Det dufter godt ik'?

_________________________________________________________________________

Så kom Emma vist lige forbi!
og der var stor hygge! Vigtigste af det hele var NORI MAKI!

(Billedet er tyvstjålet fra Emmas blog ~)

Vi fik lavet en syndflod af Nori maki! Det smagte så godt, at vi alle 3 fik ondt i vores små mavser! ]:

Senere fik vi set en noget særlig Anime ved navn "Sky Crawlers" i grove tærk handlede den om en verden i utopi, men verdenens ledere sørger for at holde en krig igang så alle der lever i fred bliver mindet om krigens gru... uha uha~ 
,
FUU YEAH! Mamoru Oshii Viste du havde lavet denne film!! ;D oh you~ and all your bran thingy!
..Den var ret mærkelig med pædofile undertoner D: .. Og Emma faldt i søvn..

_________________________________________________________________________

Kawauchi's Log 27032011: "jeg så en kat stirre på os.. den var meget sød..

             "senere fik vi så lavet mad fra mine forfædres hjemland.. det var rart"

Ja! så fik vi møbler, og TUSINDE TAK TIL MIN FAR FOR AT HA SAT LAMPER OP!! og en undskyldning til over- og underbo for larmen xP (TAARK til søde Maiken og søde Pia)

Syntes det var en herlig aften vi havde sammen med Emma (Gwan) Selv om hun valgte kl 10 at falde i søvn xD så var det nu en hyggelig aften og en super god film selv om den var en del underlig og lige skulle tykkes igennem da den var færdig~

Og nu her idag... Fik jeg en så fed spil-oplevelse at jeg sad og knugede mig i hygge under min dyne!!

Jeg fik kæmpet mig i det sidste monster i Monster Hunter Tri!!!!!! FUUUU Det kildede i alle mine spil sanser, musikken var så episk og fedt sat sammen, dialogen mellem de npc'er der var, var herlig, Monstret var en udfordring, men ikke så meget så jeg hadede spillet. Jeg fik faktisk lov at nyde det!!! SÅDAN! Dahum det var godt!! Fantastisk slutning og nu kan jeg roligt gå i seng, med en fed spil oplevelse på mine skuldre! <3



en lille video intro til monstret ;3

_________________________________________________________________________


God hverdagen med Mikki er hyggelig!
Vi har lavet mad, spist en masse, og jeg har gjort mega meget rent


Jeg føler mig lidt at der er ægte amrikanske roller i hjemmet, kvinden i køkkenet, og manden... Foran computeren eller playstationen! Haha ♥






Jeg har virkelig hygget mig, men skolen har fyldt så meget at jeg ikke har kunnet holde styr på (eller huske) hvad jeg endelig har lavet .. ^^'' Haha, men jeg vil takke søde Nanna og Laura for at havde besøgt mig. Tusinde tak for jeres indflyttergave. Den smagte dejligt ♥


_________________________________________________________________________

Thats all for now ~
Tak fordi i ville kigge med ^__^

3 kommentarer:

  1. Oh, må jeg lave en "tillykke-med-indflytningen-gave" gave til jer? :DDDD

    SvarSlet
  2. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741@gmail.com

    SvarSlet
  3. ARGH HVORFOR PUTTER DU ALDRIG LIV I DEN HER BLOGGGG

    SvarSlet